5 dagar utan dator

Hello,  nu har ja inte haft på datorn på 5 dagar. De e därför ja inte har skrivit, de har vart ganska skönt faktiskt lixom inte stress kolla igenom allting på datorn. De har vart ganska mycket dom här dagarna faktiskt, inget stress men de har hänt roliga grejer osv. De har vart en hel vecka elevernas val i skolan skit skönt, sen har de vart valborg, skit mysigt ! Och sol varje dag. Ja har fått lite färg eftersom ja har solat varje dag, ja e brunare än dom i min familj och patrik haha! Men iaf idag har ja bara vart inne och glott på tv hela dagen. Ganska skönt men känner mig lite äcklig.

Om ja skulle lägga upp alla bilder som ja skulle gjort om ja hade skrivit varje dag nu så skulle de bli rätt många på en gång. Och ja vet inte om de är good, eller om de blir för mkt bilder? Vi får se hur de blir när ja laddat in dom i datorn.
Aja ja måste typ gå till skatteverket tror ja det var. Ska ha intyg på att min farsa e min riktiga farsa annars får ja typ inte göra om min navelpiercing eftersom ja e under 18. knasigt, men men gör om den så snart som möjligt helst i veckan. kram
 


ljusrosa eller vit sten i navelpiercingen? (schteka på malous studsmatta äger)

Kommentarer
Postat av: malou

ljusrosa!

2009-05-03 @ 19:38:14
URL: http://maalous.blogg.se/
Postat av: Andrea

säker ? ja som funderade på vit till bikinin ?

2009-05-03 @ 23:09:30
URL: http://minbaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0