Andrea och Lisa dag

Hello, igår va det fredag ! Fett mys med fredag jue. Malou e borta över helgen så de blev bara jag och Lisa. Men de va ändå kul, man kan jue inte ha tråkigt när man e me Lisa min gud. Vi startade dagen från skolan, vi gick hem till henne för att hämta sovgrejer och sen drog vi ner till åkis och köpte jordgubbar, mörk och ljus choklad och loka smultron. Mums, de skulle bli vårt kvällsmys. Men sen drog vi hem till mig och kollade på The hills och sov lite typ för att orka kolla på hela Twilight, vi brukar somna framför film. Haha.

På kvällen visste inte riktigt va vi skulle göra men vi drog ut iallafall. Och så ringde Danne och så träffa vi han och typ hans kompisar Nosse, jeppe, jacob, simon ah ja minns faktiskt inte va alla hette men de va inte så jätte kul så vi drog hem. Och hemma klockan 11 blev vi, haha då bänkade vi oss framför Twiligt med vårt mums och mumsade ;)
Men ska fixa mig lite kanske kanske kanske ska antingen till olle eller upplands väsby och träffa jonas ! roligt kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0