brand och säkerhets kurs

tjabba. Idag är det skit måndag, as segt och as tråkigt. Idag fick ja gå från skolan en timme innan vi slutat för att jag skulle gå på en viktig kurs om typ rån och brand inom jobbet alltså. Så nu vet ja va jag ska göra om någon kommer in och trycker en pistol i huvet på mig och ber mig tömma kassan. Haha vi får jue hoppas att det inte händer men man ska alltid vara på den säkra sidan. De va typ 72 pers på den där utbildnings kursen och hon som höll i den frågade hur många som blivit hotade i affären och typ hälften räckte upp händerna. Woho (y) Vi ber och bönar över att ja inte ska behöva vara me om de än iaf ! dear god.

Jag är typ jätte förkyld, tack Lisa min gud för att du smittade mig =)) mihi . Får inte göra navelpiercing förns ja e frisk annars kan de bli massa infektioner och sånt. Lyckat men iaf lovelovelove. Btw såg ett par as heta skor idag måste hitta var dom e köpta, kram.

Kommentarer
Postat av: lisa

haha men sluta krama och pussa på mig hela tiden då ! heheheheheh .,

2009-05-04 @ 21:34:12
URL: http://lisalindahls.blogg.se/
Postat av: Andrea

kan inte låta bli ;O ;D

2009-05-05 @ 16:30:19
URL: http://minbaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0