då va det söndag igen

hejsan. Helgen har varit jätte mysig! Ska berätta lite kort om den.
Lördag:
Lisa och Malou hade sovit hos mig men det var ganska dåligt väder så Lisa och Malou gick hem efter frukosten och för att alla skulle duscha, sen drog vi till vällingby en snabbis då köpte jag och Lisa varsin jeans jacka sen drog vi hem till mig. På kvällen åkte vi till stan och mös på Taco bar, vi köpte tilltugg och varsin cola. Det var skit mysigt. Sen sov Lisa här. Och vi avslutade kvällen med film och te.
Söndag: Jag och Lisa kollade på film Made Of Honor. Sen låg vi och schtekte i solen hela dagen och svalkade oss i vattenspridaren. Mihihi jätte trevligt! Nu senare är det snart mat och så ska jag plugga lite. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0