en jobbig vecka väntar

Hello. Nu är det måndag, skit tråkigt! Imorn har vi nationella proven i no (?) Hur fan kan man ha nationella i no, de kan ja iaf inte förstå. Suck på den som bestämt de. Anyway min lördag och söndag va pretty lugna.

Lördag: Jag och Lisa vaknade typ 11 tror jag och så käkade vi frukost och tog faktiskt en joggingrunda. Jätte skönt att bara springa av sig lite tycker ja. Sen skulle hon på släkt middag typ. Så kvällen blev hyra två filmer med mamma, Låt den rätte komma in (misstolka inte :p) och Patrik 1,5. Båda va rätt bra faktiskt så de va ju himla trevligt. Haha, men de va typ lördagen.

Söndag: Då va ja tvungen att gå upp halv 9 typ för ja skulle upp och åka till jobbet. suck, bussen gick 10 och ja hann me den! cred till mig. höhö sen på jobbet hände massa roliga grejer och vet ni vad? nu har ja fått mitt anställningsbevis. Woho, oh happy day. Men sen slutade jag iaf 7 och då åkte ja till mormor och morfar och åt middag sen hem och kolla på film. Myyys jätte trevliga två dagar tycker ja allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0