good friday !

hallå mitt i natten. Klockan e inte så mycket typ kvart i 1 och ja e typ dötrött. Idag direkt efter skolan drog jag, Lisa och Malou till skanstull (piercing time!) mihihih äntligen fick ja göra om den. Han som gjorde va as proffsig, sist ja gjorde va hon inte så bra och den blev sne och grejer men han va grym. Efter piercing så gick vi lite i stan jag köpte ett par jeansleggings från bikbok. Jag älskar jeansleggings de e så himla skönt. lovelove Jag har hjärnsläpp och vet inte vad ja ska skriva, drar ju bara ut på det här. Så ja går o sover eller nått roligt, kram.

XOXO ( pallish )

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ful och tror att du är nått! hiv barn!

2009-05-19 @ 14:41:16
Postat av: andrea

okej va det något mer?

2009-05-19 @ 22:32:45
URL: http://minbaba.blogg.se/
Postat av: patricia

moooget

2009-05-20 @ 14:51:45
Postat av: Lisa

HAHAHHA tur att den inte menar de å står för de eftersom den e anonym ;D

2009-05-20 @ 19:16:01
URL: http://lisalindahls.blogg.se/
Postat av: Anonym

vågar du inte stå för att du har hiv?

2009-05-20 @ 20:25:04
Postat av: emily

palla hålla på! skaffa dig ett liv istället. om du ska komma o snacka massa skitsnack så stå för vad du säger isåfall! så jävla svagt att skriva anonymt

2009-05-20 @ 21:23:28
Postat av: Anonym

vafan ska ni lägga er i för??! och jag snackar inte skit, jag talar ren sanning, men eftersom att ms. andrea inte vågar stå för de så är de klart att ni inte vet

2009-05-21 @ 08:26:09
Postat av: Lisa

men ditt lilla äckel vad vågar hon inte stå för? Haha alltså helt ärligt, vet du mer om henne än vad hon själv gör? Hon har ingen jävla hiv vad fan snackar du om? om någon ska ta dig seriöst ditt äckel så får du väl för fan skriva vem du är. gå och dränk dig eller nått, hej

2009-05-21 @ 12:01:15
URL: http://lisalindahls.blogg.se/
Postat av: Lisa

eller glöm det där jag skrev. för JAG vet och andrea vet att hon inte har hiv(?) och det är det enda som räknas. sen vad någon liten unge tror som är typ tre år å sitter på sin fritid för att kommentera någons blogg anonymt tror, är väl helt oviktigt? jag vet, andrea vet och alla hon känner vet att hon inte har hiv. det vet iofs den lilla anonyma fittungen också eftersom ifall andrea haft hiv hade personen aldrig kommenterat något sånt då det hade varit grymt synd om andrea eftersom hiv är jävligt allvarligt. så personen vet också det den har bara tråkigt :D förresten kom jag precis på vem den anonyma personen va! catching!!, ja ringer dig nu andrea, pusshej

2009-05-21 @ 12:18:08
URL: http://lisalindahls.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du vet allt så bra kan du ju berätta vem jag är!

Och varför har hon sagt att hon har hiv om hon inte har de?? lögnare eller?? vill skaffa lite uppmärksamhet eller?

2009-05-21 @ 12:22:04
Postat av: Lisa

klart jag kan berätta vem du är , men jag tycker det är roligare att göra dig lite nervös istället :D men jag vet vem du är nu , mihi. gud så uppenbart ! hha nej hon har inte hiv din dummer. haha har hon sagt det till dig eller ? :)

2009-05-21 @ 12:31:47
URL: http://lisalindahls.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, jag tror faktiskt inte du vet vem jag är.. men men, nej hon har inte sagt de till mej, men hon har sagt de till andra,

2009-05-21 @ 12:39:18
Postat av: andrea

haha alltså du är nog den patetiskaste människan ja stött på. Jag har bevis på papper men du kan ju fortsätta snacka om du vill, rykten är rykten inget man ska tro på gubben.

2009-05-21 @ 12:44:56
URL: http://minbaba.blogg.se/
Postat av: Lisa

exakt palla tro på rykten? som sagt, hon har bevis på att hon inte har det. så gå å lägg dig.

2009-05-21 @ 12:46:40
URL: http://lisalindahls.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå gubben?? tänk om jag e en tjej. men ni som va så säker på vem jag va.. kanske har lite lite fel

2009-05-21 @ 12:50:57
Postat av: Lisa

hahahha gubben/gumman förlåt ! glömde att du va en shemale så vafan ska man kalla dig egentligen , gubben , gumman .. ? jobbigt det där .. måste va nått du får höra ofta :D :D :D <3333333333333

2009-05-21 @ 12:53:06
URL: http://lisalindahls.blogg.se/
Postat av: andrea

men tänk efter ofta ngn random tjej ens lägger ner tid av sitt liv för att kommentera en blogg för att den e så jävla patetiskt dum i huvet och tror på rykten. Isåfall är du ute och cyklar. Men fortsätt du, jag tar inte precis illa upp "gumbben"

2009-05-21 @ 12:53:59
URL: http://minbaba.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, asså du skulle fan svimma om du ser vem jag är.. oj oj oj, kulle vilja se din min

2009-05-21 @ 13:00:05
Postat av: andrea

ja jag tror jag skulle svimma när jag såg dig för att du e så jävla ful. Men ärligt du kan ju fortsätta kommentera om du inte har något bättre för dig? Jag orkar verkligen inte lägga ner tid på dig. Om du inte har något liv kan du ju fortsätta kommentera men tro inte att jag har tid att lägga ner på dig och dina omogna kommentarer. väx upp. Tack för en trevlig pratstund hejdå.

2009-05-21 @ 13:05:49
URL: http://minbaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0