Nu närmar det sig slutet

Hej, idag är det måndag och dagen gick faktiskt ovanligt fort. Jag fick veta mitt slutbetyg i bild, mvg fick jag! yes. Sen har ja fått mitt slutbetyg i slöjd också, mvg ftw. Efter skolan så gick ja hem och tog en dusch, sen så kollade jag bara på tv och tog de lugnt, efter middan så åkte ja o handlade med pappa. Imorn ska jag jobba så får inte träffa patrik och olle. Stackars mig. Men jobba ska väl bli lite kul iallafall, det är roligare att jobba på helger faktiskt men men, ska ha kassa övning, jag kan typ nu men alla jävla koder tar kol på mig. Haha wish me good luck! Men vi får se vad som händer, de brukar hända lite roliga saker. De e så himla kostiga människor som kommer och handlar. Funny. Om ni har tråkigt kom och handla när ja jobbar. Haha nej gör inte de förresten, kläderna man har på sig e inte de snyggaste. Men sånt e livet, ska fortsätta kolla på Cityakuten nu. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0