shit pommes !

Tjao, ja har inte kommit in på bloggen, vet inte varför ? Min dator har vart allmänt cp denna vecka så har inte fått ihop nått inälgg än. Men nu tänkte ja svara på några frågor.

Vad är det bästa du vet? /Cassie

Det bästa jag vet är när jag får lön och har massa pengar så att jag kan shoppa och fika och göra massa saker utan att behöva ringa pappsen o be han sätta in en hundring lite då och då. Tror jag, de va det första jag kom på iallafall.

Varför är du så snygg? / anonym beundrare (Amanda)
Hahahahaha !

varför började du blogga och hur länge har du bloggat? :) /annsofie

Jag började blogga på skoj för att jag hade tråkigt typ, som ni ser va det verkligen inte seriöst någonstans. Det syns ju också på namnet "Minbaba" Men nu tycker ja det är kul att skriva av sig ibland och skriva vad man vill. Och jag har bloggat i lite över ett år.

 

gillar din blogg! :D hur många läsare har du?:) /Elin

Tack så mycket va glad jag blir, jag har inte alls så många läsare, jag får ju mina små uppehåll i bloggen och jag tror det gör så att inte så många fortsätter att läsa, men ca 74 läsare om dagen. Och de går självklart upp och ner !

 

1. Brukar du svara på kommentarer/vara inne på andras bloggar?
2. Vad är ditt bästa klädesplagg? /Felicia

1. Ja jag försöker svara på alla kommentarer i bloggarna som kommenterar. Men jag läser bara det som jag tycker är intressant, jag följer väl 4 bloggar kanske. Det varierar.

2. Mitt bästa klädesplagg.... Jadu just nu tror jag inte att jag har något favorit, jag är galet trött på alla mina kläder! men till festen har ja favoriten en svart ballong klänning. Den finns på bild under kategorin "shopping"

 

hur långt har du gått med en kille? dvs, strula, sex, smekning haha osv :p /erik

alldeles föööör långt !

 

hur många seriösa förhållanden har du haft? :) /♥ sofie

Jag har inte något seriöst förhållande med någon, för att jag har inte direkt hittat rätt person än. En gång i mitt liv har ja upplevt att de kunde bli någonting seriöst men jag sumpade det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0