party song

Nu skiter ja i jävla helvetes födelsedag! Det är ändå inget att fira. Lackar så jävla bäver! DJSHSADGHJKLKJHGFDERTYUIK;XCPLSOADUGED/Y(UIWEOPLDÅÖSAPKDJIHJUISFTYUYHDJOIKGIHUIJKLPDSKJIOHUID
GYSAFUYGIDUHSIJOJSDHUIGYUFDYGUHIJDOKOJDSHUIAGYFJDSJFKSJFKSDJFSKLFJKLSDFFDJSKFLDJSF

Jävla helvetes ålder, ja ska fan gräva ner mig i en liten burk så att ja sedan kan gräva upp mig efter några år. Alla förtjänar fan en påle i röven.

Och nu bröt ja mitt löfte till mig själv om att aldrig blanda in känslor i bloggen. Fan! Är det nu man raderar minbaba? (gör inget dumt nu)

Kommentarer
Postat av: kim

hej :)



är du fortfarande intresserad av skorna? isåfall är de dina :)



/kim

2010-04-15 @ 10:56:35
URL: http://kiimblombeerg.blogg.se/
Postat av: kim

okej vad bra :) svara på mejlen istället så får du mitt kontonummer och sådär :D pusskram

2010-04-15 @ 16:30:53
URL: http://kiimblombeerg.blogg.se/
Postat av: patricia

andrea, då e vi iaf två om att vilja skita i världens mest värdelösa ålder -.-'

2010-04-16 @ 15:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0