Play you, not me.

Yo boyz and girlz!

Ja vill börja med att säga att detta är INTE jag. Jag sitter inte inne en dag till!

Nummer två är att ja vill bara säga att jag kommer klara mig utmärkt i mitt liv. Alla kan sluta tycka att det är dåligt av mig att inte gå i skolan. Alla människor är inte likadana, det kommer ni också att märka när ni kommer till "det andra" stadiet i livet!

Nummer tre. Ha en bra dag, solen lyser och ja ska sätta mig ute och skissa upp en ny bild innan jag går till affären och köper mat. ChingChong!

Kommentarer
Postat av: patricia

buuuuden, min mobil är helt stööörd så kunde inte öppna ditt sms :(

2010-04-20 @ 08:47:03
Postat av: andrea

de e luuunch ;)

2010-04-20 @ 21:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0