this is the moment that I live for

Tja,

ska man för en gångs skull vara seriös här? Ja tvekar på det alltså... Ja känner mig galet djup idag så på nått sätt borde ja ändå skriva det som ja känner. Ellerhur grabbz?

Varje dag ler jag, men till vilken nytta när ingen ler med mig?
varje dag finns jag, men till vilken nytta när det inte uppskattas?
Varje dag tycker jag om dig mest, men till vilken nytta när man inte får ut något av det?
Varje dag kämpar jag, men till vilken nytta när man inte får creds när man lyckas?

Haha japp det är såhär ja känner right now. Men vafan I'm so happy, I'm so glad that I've got you! Livet går vidare, sluta lipa och skratta åt allt istället! (Jag kunde va seriös!), (ett tag iallafall ;p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0