back in the game

Dator igen, inget liv, blogg, woho! "sommarlovet" har gått jävligt fort. Har jobbat i princip varje dag så tiden rusade iväg. Idag var jag tillbaka i skolan(???) igen. Wtf, jag som lovade mig att inte börja igen. Men det kanske blir bra eller så blir det dåligt. Jag hoppas på bra för om jag inte går där så är jag utsedd som 0a resten av livet av mina fina föräldrar som bryr sig för mycket. Men skola = NO LIFE. kommer aldrig hinna gå ut med mina fina vänner, kommer aldrig hinna jobba, kommer aldrig hinna ha kul. DÄRFÖR, har ja skaffat en dator. Byebye freeedom workinggirl, Heelllooo boring no-lifergirl.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du tjänar på det i längden gumman :*

2010-08-24 @ 18:07:47
URL: http://duvetperdomo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0