Cry a river build a bridge and get over it

Nu har jag gråtit klart. Mikaela har gjort mig glad och så har jag promenerat med Adam och han fick mig på topp. Det är härligt att man har så bra vänner.

Nu vill jag egentligen bara åka till Egypten och stanna där, komma bort från alla bekymmer här i Sverige. Plus att nu för tiden spelar det ju ingen roll vart i världen man bor för Sverige är ju fan inte tryggt längre. Självmordsbombare och skit. Det ända polisen säger är "ingen fara på taket." Vänta bara tills taket rasar ihop....

Kommentarer
Postat av: cynthia

jaaaaaa de bra att du mår bättre bobo,:D

aa jag vet fucking polis o politiker seriöst alla vet att de här är bara början o att dom här idioterna kommer inte sluta tills dom har dödat många...

när kommer nån våga göra nåt över de här????

2010-12-13 @ 23:45:51
Postat av: Anonym

haha cyntiii <333

Javet och de e skit läskigt. Jag kommer göra nått åt det här. hehehehe :)

2010-12-14 @ 00:08:22
Postat av: Birgitta

Skönt att du mår bra nu. Visste inte att du hade bekymmmer, men kom ihåg av allt man går igenom så lär man sig något, man blir vis. Ja dessa förbaskade självmordsbombare, det är ju så sjukt, dom måste ha något fel i huvudet.

Kram på dig

2010-12-20 @ 17:58:22
Postat av: Birgitta

Ja vänner är det bästa som finns dom skall man vara rädd om dom harman hela livet

2010-12-22 @ 13:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0