Baby you're all that I want when you lying here in my arms

Heeyy,

Har vart me cpclutten♥ idag i skärholmen, största blatte stället men bättre än kista iallafall. Eller? Ja vet inte riktigt ännu, de va iofs skit fräscht o så men ah, vette fan alltså.

Här vid datorn har ja suttit i proncip hela kvällen jag är så stört tråkig som bara sitter inne javet men jag e så stört trött och jag e sjuk också. Så kanske ska stanna i säng så¨man blir frisk nån gång. Men jag antar att det blir av o va hemma nästa helg också för då ska det jobbas på konsum. Woop, roligt dådå!

Jag har värsta planen! ja vill ju typ inte bli nått, vill hålla på me skor så frågan är om man behöver gymnasieutbildning om man ska jobba te.x i en skoaffär? Jag har ju kassavana och ah de borde inte vara så svårt. Om de gick så skulle de va "heiiiidoo skolan" och "Heeeiiii jobba, skaffa lägenhet och skaffa mig ett liv"

Det skulla vara någonting va? ;) heheh

Dagens Artist: Aerosmith!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0