head under water

Tjux,

Nu har Bobbys cuttat av mitt hår. Känns lite halv bra om ja får säga de själv. Jag grinade som fan när ja kom hem, men man lär väl sig leva me de o göra det till sin egen grej. Aiido.

har 3 saker att säga så nu ska jag gå rakt på sak, 1. nu e det tea time och Vampire Diaries, de e den nya serien. To die for säger ja bara!
2. Jag väntar typ inte en dag till (om du inte har en jäkligt bra anledning), så detta är ett farväl♥
3. HA EN BRA KVÄLLL!

och...
Snart ere helg också. Har inga planer förutom kanske gå och se BHL på lördag. Va tycks om det? Är det värt de?
hehe kan inte sluta skriva bara. Men nu måste ja skynda och göra gott te. Love

Dagens låt: There For Tomorrow - I Can't Decide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0