17:23

Tjaaa!! Jag har fått ett Award utav Nicole och den som får den ska kopiera den till sin blogg, länka till personen som givit den till dig, berätta sju intressanta fakta om dig själv, välj ut sju andra bloggare du vill ge awarden till, länka till deras bloggar och kommentera hos dem att de har en award att hämta!

1. Jag lyssnar på rock 'n' roll

2. Jag har fobi för mongofåglar

3. Jag kan inte överleva en hel dag utan en mumsig kafffeee

4. Jag pratar i sömnen! HAhAhah

5. Ja e en riktig disney filmer nörd!!

6. Jag armbågar min bästa vän när vi sover i samma säng.

7. Ikväll ska ja UT! ;D

Ja orkar inte skicka vidare denna grej :p Sorrrryyyy nicole :) ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0