cooooldizz

Chooo,

Sitter i soffan me ett jätte täcke, jag fryser jätte mycket av nån konstig anledning! Ja fryser typ alltid, men de e bra då kan nån trevlig person värma än..

Idag hade jag samtal med studievägledaren och min mentor. Vi kom fram till sjuka grejer och studievägledaren förbjöd mig från att plugga. Haha sjukt? Vi kom också fram till att jag måste försöka sluta tänka, jag tänker så jävla mycke på massa skit hela tiden och det gör även att ja somnar typ 5 på mornarna. De är icke bra kära vänner. Jaaapppp och ja har funderat på att dra till spanien eller nått varmt ställe i ett år. Men vill inte lämna vissa här..

Stortproblem.se haha hare nicce ikväll nu ska jag koka te :)

Dagens fina låt: The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0