I would give just anything to see your face to hear your voice just one more time...

Chaa,,

Sitter på rummä igen då, har bestämt mig för att ha hemma kväll för att jag ska upp tidigt imorn för att jag börjar jobba klockan kvart i tio. Kommer aldrig orka, woooho! Jag sitter lixom hemma och läser på en fredag kväll, de e faktiskt jävligt skönt om ja får säga det själv.

Jag har precis lagat mat och käkat i sängen, mysigt.se! haha och nu ska jag snart tända ljus i mitt rum och läsa min bok. Jag är så jävla trött så kommer nog somna idag, hoppas jag! Vi får se ja kommer in me ett nytt inlägg snart. Lite smått uttråkad!

Dagens sooong: Aerosmith - Hole In My Soul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0