You and I, togehter we'll find another place for us to shine

Tjoo,,

Ska gå o sova om typ tio minuter, ja e fetttt trött. Idag va jag hemma från skolan med Hedwig, de va mysigt ingen av oss va på topp så vi orkade inte åka dit eftersom vi försov oss också. Jag vill bara säga hejdå bromma och jobba istället. Funkar det? Vad händer då? Jag får ta det med studievägledaren imorgon.

Fyfan ja känner mig så jävla glad, varför gör jag det? hahahahahha woho! Hoppa upp och ner typ. Jag håller precis att adda ner ny musik! runk på de! Ja e så musik kär. Nu ska ja lägga in nån bra låt.

De blev en ap bra lugn låt: There for tomorrow - I can't decide

Vänner kommer och vänner går men kärleke, den består


Kommentarer
Postat av: clara

vänner finns alltid där och killar kan dra åt helvete bby, jag tror du har fattat allt lite fel

2010-01-22 @ 20:23:57
URL: http://thiswarisours.blogg.se/
Postat av: Andrea

Haha jo vet att de e fel. Killar kommer och killar går men vänner består! De kanske va så den gick? Haha! <3

2010-01-23 @ 16:31:49
URL: http://minbaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0