brand new day

Tjabba tjenaaaaah.

Nu har ja i typ 1½ vecka testat en ny grej och de e galet bra, så nu kommer mitt nya jag.. Eller asså ganska nya, det nya förbättrade Andrea. Haha psykot har käkat för mycket frukt... näää skoja men ja känner mig rätt clean, har ränsat allt ur min kropp, allt gammalt jobbigt trassel me människor som låg på hyllan e nu bort dammat. Haha jag e som återfödd. De känns skönt att bara släppa bort all skit från hundra år tillbaka och till nu, bara säga hejdå! Hehehehheheheh..

Idag har ja träffat Aila, Emily, Lusse mina kära gamla vänner + två andra sköna brudar.  De va riktigt trevligt, har inte träffat dom på ett antal månader.

Snart fyller jag år. Eller snart och snart... 25 April. Glöm inte det. ;)


25/4 SÅ KÖR VI IGEN DÅÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0