m is for music

Hallå igen!

när man e såhär trött och uttråkad kan man behöva en sån här tråkblogg att skriva i. Eller så kan man kolla på Skins. Jag har ju laddat ner alla sesonger men jag vill inte se klart, va ska jag då kolla på?

Jag fick lust att skriva nått om musik.

Musik: Musik är det bästa som finns i livet.
Man kan inte vara lycklig om man inte hör musik, om man är döv har man inte upplevt hela livet.
Du som inte kan gå och kanske sitter i rullstol, säg mig.. Vad spelar det för roll om du har ben som fungerar eller inte? Livet är inte alltid en dans på rosor. Så då behöver du ju inte dansa den dansen.
Men till dansen spelas musik, musiken kommer att fortsätta spelas ända tills du når slutet. Även fast dansen upphör så upphör inte musiken. Så de e den songen som e livskraften, inte själva dansen.. Den får man bara på köpet...

Heheh, så det kan gå när man kör sleepwalk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0