On a mountain he sits, not of gold but of shit.

Tja,,

Ja ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka till jobbet. Ja ska jobba till stängning idag skönt de iallafall. Kul att man trivs på jobbet! Hehehhe.

Jag missar 30 seconds to mars. Och de suger balle! Ja ville juuu se dom!!Ja e så jävla arg på mig själv över att ja inte köpte en biljett iallafall. ÅH SUCK!
Vet ni hur fruktansvärt bra dom är live? Och vet ni hur fruktansvärt snygg Jared e? Han sjunger så jävla bra!

Men ja ska iallafall gå och se MYOH, Adelaide, Hollywood Make Believe och You Ate My Dog den 29/3. Jag har sätt MYOH en gång innan och Hollywood Make Believe tre gånger. Och så har ja såklart lyssnat på dom andra på myspace. Dom e bra allihop!

Kolla på den här filmen, den e så jävla bra, kolla bara på hur mycke han tar i när han sjunger, de e helt sjukt! Ap bra röst.

30 seconds to mars - From yesterday (LIVE!)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0