this is war

Hey you!

Igår va ja o chillade hos Richard. De va nice som vanligt! De e riktigt jävla trevliga människor faktiskt. Vi drog runt halv 2. Och vill ni bli förvånade? Jag tappade bort mitt busskort! Det gör ja väl aldrig? Ja glömmer väl aldrig eller tappar bort saker? Nej vadå de låter inte som jag... ;p

Nu sitter ja här i min stora säng och lyssnar på 30 seconds to mars nyaste album "This Is War" Den e bra men jag vet inte om jag gillar dom gamla låtarna mer eller inte. Dom nya kanske bara måste fastna lite i huvet innan dom blir riktigt svin bra....?

21 Mars idag då.. 8 dagar kvar tills spelningen på klubben. Imorn ska jag jobba, på tisdag ska jag jobba, på onsdag ska jag på Coop fest i globen, på torsdag ska jag till kuratorn igen, på fredag ska jag jobba, på lördag ska jag jobba (men bara till 5!!! så vad gör jag efter?) Och på söndag e jag ledig! Och sedan på måndagen e det spelning. Ska se till så att inte jobbet krockar med den dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0