too late..

Hey you..

 

Ja ligger i sängen och fryser arslet av mig. De e så jävla kallt i mitt rum hela tiden. Vad är felet då? ;s

 

Idag vaknade jag upp breve Clara, hon drog o pluggade och ja handlade åt mammi. Sen kom ja hem och spelade harry potter spel me min lillasyster, hahaha! Skoen, sen ringde en upprörd Clara och bad mig möta henne. Så ja ruschade till åkis och träffade söta tjejen och vi tog en sprint till henne och duschade och sånt varmt. (De e dö kallt ute) Och ah, sen drog ja till mormor och morfar, fick te :) Gott!

 

Och nu ligger ja då här i kylan och gör ingenting.

 

Ja har funderat på en sak, ska man kriga eller inte? Lixom är det värt de och kommer de ens bli bra? Ja vet inte om ja vill längre. FUCK IT UP.

 

 

You tell me that you need me

then you go and cut me down

But wait, you tell ma that you're sorry

Didn't think I'd turn around and say...

That it's too late to apologize, it's too late..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0