farväl är ej föralltid adjö, är inte slut. I mina tankar finns du, där finns du alltid kvar...

TjaTja,

 

Kom hem för en stund sen från kryssningen. De va galet nice. Sola och bada och ba ta de lungt, komma bort från snön :)

 

Direkt när vi kom dit så gick ja o la mig i solen och solade. Hehe fettoth stekte fläsket :D De kändes fan som man låg på stranden på riktigt!

 

 

Sen gjorde ja iordning mig för middag! mummi. De va as gott!!

 

Här satt ja o chilla vid baren på discot som var senare på kvällen. Då blev man bjuden på både drinkar och danser.

Han: hur gammal är du då? Jag: haha ja e 17! han: haha asså vafan! Ja trodde du va typ 23.

De va rätt kul!

 

 

Och där vinkar jag hejdå med ett mega smile och min fula bruna väska! Usch men den e bra o packa i haha! Men de va en trevlig resa. Nu e jag hemma och imorn ska jag antagligen till Älvsjö. Wooop! kuuul Ciao Bellster.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0