you can't say no to me

Hey...

Jag kan inte sova... Vet inte varför... De e skit jobbigt, ja har snurrat runt i sängen 140 varv känns det som. Men ja ligger ändå inte skönt, jobbigt värre.

Okej tomorrow... Vad händer då? Jooo.. Ja ska ta någon timme på dagen till att shoppa med min lillasyster. Sen ska jag ska prata med Clara för ja kanske skulle sova hos henne, men vi har inte bestämt nått ännu.
Om någon får lust att hitta på nått e det bara att smsa mig..

Idag e det fredag, jag har inte gjort så mycket. Var i stan en sväng och drack kaffe med Clara, Stefan och Sockan. De va jätte trevligt. De va ett tag sen ja träffade dom....
Nu har jag även mina biljetter till spelningen den 29/3. Längtar som fan, vet inte varför. Musiken som lockar? Fan ja måste nästan börja på ett nytt inlägg innan de här blir för långt för att orkas läsa.

Sorry om de e slarvigt skrivet men ja e skit trött. Haha skyller på det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0