You say you wanted more, what are you waiting for? I'm not running from you..

Hello,

Sitter i soffan framför tvn. Vaknade runt 11 tror ja, älskar att sova! Nu tänkte ja bege mig ut o springa så man e fit for fight! Haha neeeii men de kan va skönt. Sen kanske göra lite lunch och så? Soooftiiz!

Helgen va kuulll. I fredags kom jag hem från kryssningen så jag va jätte trött och sov hela kvällen men de va ändå skönt. Sen på lördagen va jag me Clara i Älvsjö. De va jätte trevligt! Sen så i söndags chilla jag hos Clara hela dagen fram till kvällen. De har vart bra, inte för mycke och inte för lite. Typ awesome duuududue.''

Juste igår kollade ja på någon dokumentär om USAs hårdaste fängelser. Shit pommes, de e ju helt galet! Folk e som djur, fightas för att överleva. Sickooo!
Efter de va det några knuttar, alltså biffffar, me massa taatttoos och ah. Dom såg ut som riktigt farliga motorcykel knuttar, och dom räddade djur, typ små kattungar som va utsatta av deras ägare! haha så jävla söta!!!!!

Brolle Jr - Playing with fire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0