It started out as a feeling


tja tja bloggen, Andy boy in the house.

Not... Dagen sammanfattad i ett ord: Drama

Imorgon är min "stora" operation. Den är inte så stor men kommer dock kanske få hoppa på kryckor och det har jag aldrig gjort i hela mitt liv, fasar inför det. Ska iallafall kanske med lite tur få hjälp att komma till skolan på onsdag av min fina vän Ali. OH YEAH!

Det är illa när stammisarna på konsum säger att man borde byta hårfärg igen. Jag och Cynthia har en deal, hon rakar av sig håret och ja blir blond. He he

Undan för pundarn, undan för pundarn *nynnar*

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Aldrig i livet att du är snygg blond. Förstör inte ditt vackra ansikte med det. Fy sjutton Be också din kompis att ej raka av sig håret hon kommer att se hemsk ut tycker jag antar jag i alla fall Kram du är bäst. (men ej om du blir blond igen)

2011-04-06 @ 19:48:48
Postat av: Andrea

Ja gör som jag vill

2011-04-06 @ 23:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0