Money can't buy happiness, but it can buy marshmallows, which is pretty much the same thing.


If you think i'm strong you're totaly wrong.

Finaste vädret idag, åkte till stan och satt i solen me fina Pontus. Pratade om massa stuffs.
Nu har klockan dragit iväg som fan, damn va ja suger!
Har suttit och kollat igenom dom två big brother jag har missat och det var både kul och piss jobbigt. Usch mår sådär illa igen.

Det jobbiga är att det är alltid samma visa, den personen på jorden som man verkligen INTE vill se dyker upp överallt. Pain in the ass. Tänk er den största finnen... Som sitter på ett förjävligt ställe i röven. Så känns det. Man mår illa när man sitter på den av smärta. FY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror du menar hemorojd

2011-04-29 @ 09:16:48
Postat av: Andrea

Fast jag menar ju vad jag skrev.

2011-05-01 @ 13:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0