please fly away from my brain and leave me alone.


If you think I'm strong you're totaly wrong.
Igår fredag, jätte fin fredag. Var på spelning i Haninge kulturhus (vart på kartan ligger det liksom?) Det va skit bra, mycket drama på scen när Hmb spelade, allt rasade och så var det även Stefans sista spelning, undra hur dom ska hitta nån med lika bra röst. (Lycka till!) Kul som fan va det iallafall. Sen spelade även Bohemian och en del andra band. Ja måste ju säga att favoriterna var Bhl och Hmb. Bilturen hem med Hmb grabbarna var as kul men trång. (Då var allt bra)

Kul som fan! Och idag träffade jag fina Hedwig i vällingby på prat och en fika. Mysiz! (Då var det bra)

Köpte nagellack osv. Kom hem. Blev taggad på att städa mitt rum? Gick in på facebook en snabbis. Bomben släpptes i ansiktet, ville spy. Dog i sängen.

Så lätt allt bara kan krossas på en gång. Helt otroligt. Nu har jag lärt mig att man inte kan lita på en jävel mellan himmel och helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0