Don't cry

Jag börjar bli smått irriterad på att jag inte får svar från försäkringsbolaget. Min iphone och alla mina cash. Kan inte ha en sony ericsson. Det går inte. Måste fixas asap (läs: As soon as possible)

I helgen har det hänt en del saker. Firade Mikaela i fredags. Hon fyllde 18 igår (lördag). I fredags så bet jag av min tand. Ont som fan gjorde det. Igår lagade jag det men min tunga är helt svullen och helt konstig. Jag jobbade igår. Det var jobbigt men helt okej. Sen kom Titti, Lollo och Jonas över på middag och senare så hämtade vi Jessica och spel till wii. Vi spelade det typ hela natten sen skjutsade lollo hem alla. STACKARN.

See yah, don't wanna be yah!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Stackars dig hoppas det går över. Själv tappade jag en tand o får gå till tandläkaren för flera tuen kronor. StackaR MIG, Men sånt är livet.

Kram på dig

2011-02-13 @ 19:23:44
Postat av: lojs

jaaa:(



men kul hade vi

2011-02-17 @ 14:21:49
Postat av: lojs

jaaa:( men kul hade vi :D

2011-02-17 @ 14:23:07
Postat av: andy

Hell yeah! De va sjukt kul!

2011-02-17 @ 16:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0