Even if the sky is falling down


Tja, nu är det söndag, alltså måndag imorgon. Ännu en kul vecka att se fram emot. Eller? Helgen var bra iallfall. I fredags var jag på spelning och såg Hollywood make believe (Läs: Dom har blivit grymma!), Destine, We are the ocean och You Ate My Dog. Så jävla awesome.
Igår var jag på 18års party. Det va jätte kul faktiskt.

Men nu är jag förjävligt trött på killar. Dom tror att man ska sitta och vänta, hallå? Vadå vänta pffff. Va tror dom att det är? En klinik med kö-system? Stjärtar!

Nu tänkte jag kolla in fortsättningen av Wallander. Måste även sova tidigt för jag ska vara i stan klockan 8 imorgon bitti. Ska föja med Cynthia till gynekologen. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0