I just don't care about you anymore


Yo! Softar i min säng, så jävla nice! Gick upp tusen tidigt i morse. Shit, snäll jag är som följer med min kompis till doktorn asså. Poäng till mig! Idag har det varit helt okej i skolan. Har inte alls mycket att säga.
På onsdag är jag ledig från skolan, då ska jag till nacka och fota lite. KUL!

Nått jag kan berätta för er är att jag hatar när folk säger "Jag hör av mig imorgon" eller "Jag ringer dig senare" och sen inte hör av sig. Det är det värsta som finns. Så jävla respektlöst. Men dudes. Inga sura miner. Glad tjej! (OR?) Poz!

Kommentarer
Postat av: orhan

meh de blev ju drama igen

2011-02-07 @ 20:04:07
Postat av: andrea

Men Orhan. Jag har ju sagt att ja skiter i drama

2011-02-07 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0