Type your name --> here....


People, speak out!
Jag skulle komma på ett bra ord att inleda detta med men det enda jag kom på va stjärt. Och det känns ju inte för bra om man säger så...
Sitter och kollar på gamla bilder och det känns underligt. Nu kan ja fan inte bestämma mig om jag vill fortsätta vara brunett eller om ja ska pröva att vara blond igen? Beslutsångest, depression och fågelskit överallt. Usch.

Jag pratade precis med Ali den coolaste killen i skolan (Läs: inte så cool egentligen...) och han e typ lika förvirrad som jag över sitt hår, vad ska han göra? vad ska jag göra? De E KnAs! Hoppas det går bra hos frisören gubben!

Nu kan ja fan inte sitta här som en idiot, måste dricka kaffe. Pok..erface...

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Brunett naturligtvis, du är vacker som en dag då.

Kram

2011-02-23 @ 12:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0