Att förlåta är frihet

It doesn't matter what people say
Believe in yourself
And you'll fly high
And it only matters how true you are
Be true to yourself and follow your heart


Jag har gått runt och undrat men samtidigt vetat exakt vad som har hänt. Och nu efter 1års undran har det äntligen blivit bekräftat att jag hade rätt. Det var precis som jag trodde men nu vet jag det säkert.


Nu är jag glad.

 

Idag fikade jag med Hedwig. Det var cirkus 1år sen vi träffades senast. Jag vet inte hur ja ska förklara men det är en otrolig lättnad över att vi pratar med varandra igen. Det ända jag kan säga att jag är är otroligt fascinerad över hur en människa kan vara så stark. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0