Om jag låtsas att jag bryr mig...

Nu är jag hemma efter en fartfylld måndag och en slapp tisdag.
I måndags började det med att jag träffade Linnea, åkte hem till henne i upplands väsby och checkade in hennes egen bostad. (Krigaren har ett radhus, ingen lägenhet. L-Y-X)
Vi hängde iallafall hos henne ett tag sen drog vi till stan för att se Alice Cooper men det var helt sjukt mycket folk så vi drog och käkade buffe. hehe, sushi och asiatisk buffe.

Sedan mötte jag upp Mikaela, Kija, Natta, Hanne och Martin och drog till (Nivå-sunk-22). Hade as kul, sedan vidare till ojojoj. Hade roligare! Levde livet och dansade.

Resten behöver vi inte gå in på. (En sak bara, Mikaela är bäst!) skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0