Sömnlösa nätter.

Tja, sitter och mixar lite... typ "tränar" eller "övar" haha!
Har kollat på 3 filmer ikväll, ätit och mixat. Förstår inte att jag fastnat så mycket för det helt plötsligt.. Grejen är det att det är skit kul, kan sitta i flera timmar, men jag förstår inte själv hur jag orkar... Jag sov inte allt för mycket inatt. Va på Laroy vid sture p med Adam och gänget. Splittrades sedan med dom och hittade andra 92dudes från grundskolan. Så jag hakade på dom hem och sov i en varm soffa...

Imorgon ska jag träffa Linnea, det ska bli as kul eftersom det var cp länge sen jag träffade henne! (Jag liksom saknar måndag) Intärn grej... hehe! Nu ska jag sova inom kort! skål!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej du vackra tös Vilka fina bilder du hartagit på djuren i Borås djurpark.KRAM

2011-07-05 @ 11:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0