Cynthia Rezkalla


Här är (förlåt) men en av dom mest blåsta människor jag känner.
Hon är den sötaste människan jag känner.
Hon gör en ALLTID glad, oavsätt vad som har hänt så skrattar man alltid.
Hon är den personen som man kan lita på till flera tusen %

Jag fick lära henne vad en hare är för någonting. Hon tror i princip att alla djur som hoppar är kaniner. Ha ha! Bara en sån sak gör att man skrattar. Man kan skratta i timmar när man pratar med henne.

Den här människan är så sjukt fin. Och jag ställde mig själv frågan, hur fan kan man leva utan en Cynthia Rezkalla? Livet borde vara jävligt enformigt och tråkigt utan en sån brud?

Ingen slår den här personen, hon är en av dom bästa och det finns bara en som hon.
Älskar dig min blåsta vän!


Kommentarer
Postat av: Cynthia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA THATS ME!!!

Naww plutten älskar dig me!!<3333 :-D

Hihihi gjorde min dag fan!!<33

2011-06-09 @ 13:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0