I'm so happy, I'm so glad that i've got you!


You're my sunshine on a rainy day!


SHULULULU!

Kom hem för en stund sen, skolan gick fett bra idag. Sen va jag i stan med Aiden och Cynthia. Solen lyser över vårat gråa Sverige och det känns bra. Nu är det bra. Våren är påväg och alla klär sig tunnare och tunnare och glädjen går inte att beskriva. Piss vintern kan dra åt helvete. See yah don't wanna be yah till snön asså.

NU ska ja fan bädda om min säng, byta lakan och allt. Sen städa mitt rum och sen käka nått. FYFAN VA JAG ÄR KUNGLIG IBLAND. LOVE ME!

(Ska överraska Aiden också genom att noppa ögonbrynen Ha-Ha) TUNG!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Yes i love you.

Men svär inte så förb.......

Stor kram på dig

2011-03-14 @ 19:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0