tell me why does it hurt so bad!

Now you're locked out.
Finns det ett pris för verklig dumhet? Då har jag redan vunnit! Men ingen man får mig att vackla. Det är historia.

-Vem är det du lurar? han är den du tänker på. Du kan bygga murar men vi ser och förstår!

Åh nej!

-Ja, försök gömma. Du kan inte glömma att han är allt för dig!

Helt fel, lägg av! inte jag, inte här!

-Du svimmar snart! Underbart, du är kär!

Sånt trams, lägg av! Inte jag, inte kär! Jag trodde att jag lärt min läxa. Jag vet hur sångerna låter. Jag känner ingenting sådant där nu. En sång inom mig där hjärtat gråter!

-Fortsätt att förneka. Vem du är och vad du känner. Du kan säkert leka, men vi är ju dina vänner! Dags att bli stor nu, vet du vad vi tror nu? Att du har. Du har fel!

Ta't lungt, lägg av!? Inte jag inte här!

-Ge upp och se vad du är, du är kär.

Nej! som jag sa. Inte jag, inte kär!

-En hemlighet... Men vi vet, du är kär!

Ni har fel! Inte jag. NEJ!

-Inte hon? Nej...

Inget spel, inte jag.... Nej!

-Var ärlig då och förstå Du är kär!

Vem drömmer då? Inte jag...Jag är....... kär..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0