When I think about love, I think about you.


Tröttheten börjar ta över. Kom hem för ca 1 timme sen. Har jobbat och sedan mött upp Natta på en fika. Det var skit mysigt, vi pratade om allt mellan himmel och jord.

Imorgon är jag ledig från jobbet och jag ska njuta sönder. Helt ärligt, drar på mig långklänningen och glider i stan i solen. (Fuck you gud seriöst om du inte gör så att det är sol imorgon. Då kommer jag bränna dig på bål!)
Men jag hade tänkt att jag ska försöka leva för en gångs skull. Känns som jag är värd det fan. Kämpar och kämpar och inget får man för det. Åh, omringad av idioter. Det skulle finnas fler av sånna som jag! (läs: Jag är inte självisk)

OCH VEM FAN SMÄLLER RAKETER DEN HÄR TIDEN PÅ DYGNET UTANFÖR MITT HUS? jävla idioter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0