When i'm with him i'm thinking of you.

I am a loser, I am so lost without you.

Tjena! Jävla skit säger jag bara, är piss trött måste sova till tusen. Ska upp snart, har inte sovit på typ en vecka. HAHA WIHO hoppar av glädje! Nej men seriöst. Allt går åt helvete men det gör inte mig nått. Jag sprider glädje endå, haha (läs: hoppas jag iallafall)

 

Känner för att ställa mig upp i sängen och dansa. bara släppa loss för en gångs skull. Men inte då, först träna sen sova gott. Juste! vad i helskotta ska man ha på sig imorgon? knas i systemet.... Men gud va jag svamlar!?"

 

What ever. I'm good, you're bad. I'm happy, you're sad...     !"#¤%&


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Du sprider alltid glädje.Du är bäst!

2011-03-27 @ 19:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0