Det krävs mycket för att vara på topp. Men inte alls lika mycket för att falla ihop.

Jag ska absolut inte göra detta till nån jävla ta-mitt-liv-depp-fucking-blogg. MEN jag måste dock bara säga en eller två stuffs.

Jag är absolut inte arg, jag har haft en dålig dag, riktigt dålig. Mår jättejätte dåligt. Har ont i huvet, är otroligt trött, det är tjaffs här och där. Folk ljuger för mig och sedan kan dom inte stå för det dom har gjort och BE OM URSÄKT!
Jag är absolut inte en person som är långsint, ett förlåt och jag är glad igen (Beroende lite på vad som har hänt) Men oftast räcker det.  That's it.

Nu kör vi på en happy ending.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Tråkigt att du inte mår bra, självklart vill man få en ursäkt om någon är dum o inte vågar stå för det man sagt det är urdumt. Att stå för det man gjort vad det än är det är inte alltid lätt men det är ett måste för att slippa må dåligt själv.

Kram på dig Du är bäst

2011-05-05 @ 19:16:30
Postat av: Birgitta

Håller med dig till fullo KRAM

2011-05-05 @ 19:17:36
Postat av: Birgitta

Håller med dig till fullo KRAM

2011-05-05 @ 19:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0