goodbye my lover

Hur ofta får man inte för sig att fel kille är "mr. right?"
Hur många gånger säger man inte: Jag lovar, han är snäll mot mig.
Varje gång får man ändå ett slag i pannan, ett såkallat "Wake up call"
Den gången han lovade att ringa men slutade höra av sig helt...
Eller när han träffade en annan tjej men "det betydde inte någonting"

Jag tror att många har råkat ut för det jag just nämnde. Det är ingens fel, alla fastnar där någongång. Man vill slippa - man vågar inte. Men ändå händer det.

Det jobbigaste är att det händer, gång på gång, på gång. Helt sjukt.
---

Nu ska vi fan hoppa upp och ner, det är snart sommarlov! imorgon, ny dator, jobba, sedan bio!
Ibland blir jag så stört övertaggad på livet man andra sekunden ligger ja o dregglar i nått hörn. Skärpning!
Jag säger aldrig nått vettigt.. #damn you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0