Livet är en fest med gästlista. Men du är inte med på listan...

Nu ska vi prata om helgen. (Det kommer bli en bok)
I torsdags hade vi spökbollstunering i skolan (På natten, dvs. Vi skulle vara där 22.30 och det slutade 07.00 på morgonen.. ångest!) Det började med att jag, Ali och Hosam gick till nivvan och drack lite öl o sånt. Sen sprang Hosam iväg men jag och Ali krigade och satt och drack. Bästa!
Sen va vi as pepp och kilade till skolan. Vann 2 första matcherna. Vid 05.00 ungefär spelade vi 3:de. Losade HÅRT! (As party, sprang och la mig på golvet och sov!)
Ali och hans lag som bestod av: Ali, Hosam, Farah, Nabbe, Dennis och Yakob vann hela skiten! Barvo killar, det trodde jag inte om er. he he he...
På fredagen drog jag direkt på morgonen efter en halv fet frukost i skolan och träffade Mikaela. Vi åkte till ANT och snackade lite, sen drog vi ut och käkade och drack öl.
Panikade lite och tillbaka till ANT för att tatuera oss. Ice cool.
På fredag kvällen drog jag ut med Malou, Natalie, Nicole, Sanja, Alíce och några andra. Vi drog först till Gaudi men ändrade oss snabbt till Entourage. Var ap trött och åkte hem tidigt.

Lördagen (Valborg) Spenderades hemma hos Mickes kusin i banghagen(?) Vart på kartan?? Lyckad kväll ändå!

Dålig bild på tattoo... NU: Maaat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0